پولیس نے بارہمولہ میں بدنام زمانہ منشیات فروش کو گرفتار کیا

author img

By ETV Bharat Urdu Desk

Published : Jan 15, 2024, 2:20 PM IST

پولیس نے بارہمولہ میں بدنام زمانہ منشیات فروش کو گرفتار کیا

drug peddler arrested سماج سے منشیات کی لعنت کو ختم کرنے کے لیے اپنی کوششوں کو جاری رکھتے ہوئے، پولیس نے بارہمولہ میں انتہائی مطلوب اور بدنام زمانہ منشیات فروش کو گرفتار کیا ہے اور اس کے قبضے سے ممنوعہ اشیاء برآمد کی ۔

بارہمولہ:مرکز کے زیر انتظام یوٹی جموں و کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں پولیس نے خصوصی چھاپہ ماری کے دوران پیشہ ور منشیات فروش کو گرفتار کرلیا۔پولیس ذرائع کے مطابق پولیس پوسٹ ڈیلینا کی ایک پولیس پارٹی نے آئی سی پی پی ڈیلینا کی سربراہی میں جوہامہ مارکیٹ میں قائم چوکی پر ایک شخص کو روکا۔ تلاشی کے دوران اس کے قبضے سے 270 گرام براؤن شوگر جیسے ممنوعہ مادہ برآمد ہوا۔ اس کی شناخت محمد ایوب شاہ ولد عبدالخالق ساکنہ لڈورہ رفیع آباد کے بطور ہوئی ہے۔ اسے گرفتار کر کے پی ایس بارہمولہ منتقل کر دیا گیا ہے اگر وہ زیر حراست رہے۔

اسی مناسبت سے پولیس اسٹیشن بارہمولہ میں قانون کی متعلقہ دفعات کے تحت مقدمہ درج کرکے تحقیقات شروع کردی گئی ہے۔جموں کشمیر پولیس عام لوگوں سے گزارش کرتے ہیں کہ اگر آپ اپنے آس پاس کہیں بھی منشیات فروشی یا کوئی اور جرم دیکھتے ہیں تو بلا جھجھک قریبی پولیس اسٹیبلشمنٹ سے رابطہ کریں یا 112 پر ڈائل کریں۔

یہ بھی پڑھیں:ڈوڈہ میں راشن ڈیلرز کا احتجاج

پولیس نے لوگوں سے درخواست ہے کہ معاشرے سے منشیات کی لعنت کو روکنے میں پولیس کے ساتھ تعاون کریں۔ ہم کمیونٹی ممبران کو یقین دلاتے ہیں کہ پولیس قانون کے مطابق مجرموں کے خلاف سخت کارروائی کرے گی۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.