These 5 Vegetables Cause Acidity: یہ پانچ سبزیاں تیزابیت کا مسئلہ بڑھاتی ہیں

author img

By

Published : Apr 13, 2023, 6:16 PM IST

یہ پانچ سبزیاں تیزابیت کا مسئلہ بڑھاتی ہیں

اگر آپ گیس کے مسئلے سے پریشان ہیں تو ان 5 سبزیوں کو بھول کر بھی اپنی خوراک میں شامل نہیں کریں۔ These five vegetables increase acidity problems

حیدرآباد: گیس کا مسئلہ انسان کو کئی طرح سے متاثر کرتا ہے، کچھ غذاؤں کو خوراک میں شامل کرنے سے بھی تیزابیت اور گیس کا مسئلہ ہمیشہ بنا رہتا ہے۔ خاص طور پر وہ غذا جو مشکل سے ہضم ہوتا ہے، تاہم پیٹ میں تیزابیت کے کئی وجوہات ہوسکتے ہیں۔ کچھ غذائیں پیٹ میں بہت زیادہ تیزابیت پیدا کرتی ہیں۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ معدے کے مسائل کے پیچھے کچھ سبزیاں اور دالیں بھی ہوتی ہیں۔ کچھ سبزیاں بہت مشکل سے ہضم ہوتی ہیں اور تیزابیت کا باعث بنتی ہیں۔ اگر آپ گیس اور تیزابیت سے نجات چاہتے ہیں تو آج ہی اپنی غذا سے ان چیزوں کو نکال دیں۔

گیس اور تیزابیت والے افراد کو اپنے خوراک میں کن چیزوں کو شامل نہیں کرنا چاہئے؟

کٹہل

کٹہل غذائیت سے بھرپور ہوتی ہے لیکن یہ ان لوگوں کے لیے بہتر نہیں سمجھا جاتا ہے جو پیٹ کے مسائل سے دو چار ہیں۔ کٹہل کی سبزی پیٹ میں گیس کے مسئلے کو مزید بڑھا سکتی ہے۔

اروی

گیس کے مسئلے میں مبتلا افراد کو عربی جیسی سبزی کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے کیونکہ یہ پیٹ کے مسائل کو مزید بڑھا سکتا ہے۔ اگر آپ پہلے سے ہی گیس کی بیماری سے پریشان ہیں تو اس عربی کی سبزی کھانے سے گریز کریں۔

مولی

اگر آپ مولی کے پرانٹھے کھانا پسند کرتے ہیں یا سلاد میں مولی کا استعمال کرتے ہیں، تو اس کا استعمال محدود کر دیں، کیونکہ مولی پیٹ میں گیس کا باعث بھی بن سکتی ہے۔

سفید چنا

چھولے پوری، چھولے بھٹورے، چھولے چاول، یہ کمبینیشن پیٹ میں گیس اور بلوٹنگ کا باعث بن سکتا ہے، جن لوگوں کو قبض کا مسئلہ ہے ان کو خاص طور پر چنا کھانے سے پرہیز کرنا چاہئے۔

مزید پڑھیں:

راجما

راجما چاول اکثر لوگ بڑے شوق سے کھاتے ہیں، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ راجمہ کو ہضم ہونے میں کافی وقت لگتا ہے، جس کی وجہ سے پیٹ میں گیس اور بلوٹنگ کا مسئلہ پیش آسکتا ہے۔ اگر آپ کو اکثر گیس کا مسئلہ ہمیشہ رہتا ہے تو آپ کو راجمہ کھانے سے پرہیز کرنا چاہئے۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.