Sourav Ganguly On All T-20 Leagues مالی طور پر مضبوط ٹی ٹوئنٹی لیگز ہی بچ پائیں گی

author img

By

Published : Feb 7, 2023, 1:19 PM IST

مالی طور پر مضبوط ٹی20 لیگز ہی بچ پائیں گی

بھارتی کرکٹ بورڈ کے سابق صدر اور کپتان سورو گنگولی نے کہا کہ ضرورت سے زیادہ ٹی 20 لیگز ہونے کی وجہ سے شائقین میں دلچسپی کم ہوتی جا رہی ہے۔ مستقبل قریب میں مالی طور پر مضبوط لیگ جاری رہے گی۔ باقی ٹی ٹوئنٹی لیگ خودبخود بند ہو جائے گی۔ Sourav Ganguly On All T-20 Leagues

کولکاتا: بھارتی کرکٹ ٹیم کے ساابق کپتان سورو گنگولی نے کہا کہ ایک سے زیادہ T20 لیگز میں کھیلنے والے کرکٹرز مالی طور پر خودکفیل ہو رہے لیکن ان کی یہ آمدنی مستقل نہیں ہے۔ کرکٹ کی دنیا میں وہی لیگ برقرار رہے گی جو مالی طور مضبوط ہو گی۔ واضح رہے کہ ٹی 20 لیگ دنیا بھر میں مینڈک کی چھتری کی طرح پھیلی ہوئی ہے۔ آئی پی ایل کے بعد بگ بیش میں کیریبین پریمیئر لیگ، سری لنکا پریمیئر لیگ، پاکستان پریمیئر لیگ اور بنگلہ دیش پریمیئر لیگ جیسے ٹی 20 ٹورنامنٹ ہوئے۔ اس فہرست میں دبئی اور جنوبی افریقہ ٹی 20 لیگز بھی شامل ہو گئیں۔

دنیا کے بیشتر کرکٹرز ان کرکٹ لیگز میں کھیلنے کے لیے دوڑ رہے ہیں۔ اس سال کے آخر میں امریکہ میں ایک اور لیگ شروع ہونے والی ہے۔ تاہم، سورو گنگولی کا خیال ہے کہ مینڈک کی چھتری کی طرح پروان چڑھنے والی ٹی 20 لیگ زیادہ دیر نہیں چلے گی۔ ان کے مطابق جن کا کوئی مالی مسئلہ نہیں رہے گا جو کمزور ہوگی وہ خودبخود ختم ہو جائے گی۔ سورو سے پوچھا گیا کہ کیا کرکٹرز مستقبل میں ٹی 20 لیگ کے ہجوم میں ملک کی جرسی پہننے میں دلچسپی ظاہر کریں گے؟ یا زیادہ پیسے کمانے کے لیے T-20 لیگ کھیلیں؟ اس پر انہوں نے کہا کہ آپ اپنی نظروں سے خود دیکھ سکتے ہیں کہ دنیا میں کیا چل رہا ہے۔

سورو سورو نے کہا کہ ان تمام لیگوں کے درمیان ایک ربط ہے۔ ان تمام ممالک میں کرکٹ بہت مقبول ہے۔ سورو کا خیال ہے کہ بہت ہی کم وقت میں، ان لیگوں میں سے صرف مٹھی بھر ہی بچ سکیں گے۔اس کے بعد لوگوں کو معیاری کرکٹ دیکھنے کو ملے گا۔ ان کا کہنا تھا کہ مستقبل میں کرکٹرز بھی سمجھ جائیں گے کہ کون سی لیگ اہم ہے اور کون سی نہیں۔جس دن کرکٹرز سمجھ گئے۔ اس دن وہ خود ہی لیگز سے دستبردار ہو جائیں گے۔ کرکٹرز کی کمی کی وجہ سے بہت سی لیگز بند ہو جائیں گی۔

یہ بھی پڑھیں:ILT20 league 2023 یوسف پٹھان دبئی کیپٹلز کے نئے کپتان مقرر

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.