مرادآباد میں ووٹر بیداری مہم

author img

By ETV Bharat Urdu Desk

Published : Jan 17, 2024, 4:53 PM IST

مرادآباد میں  ووٹر بیداری مہم

Voters Awareness Campaign In Moradabad مرادآباد کلکٹریٹ میں عوام کو ای وی ایم کے ذریعے ووٹ ڈالنے کی تربیت دی گئی اور بیداری مہم کے تحت لوگ ای وی ایم مشین کے ذریعے ووٹ ڈالیں۔

مرادآباد:ریاست اتر پردیش کے ضلع مراد آباد میں مرادآباد کلکٹریٹ میں عوام کو ای وی ایم کے ذریعے ووٹ ڈالنے کی تربیت دی گئی اور بیداری مہم کے تحت لوگ ای وی ایم مشین کے ذریعے ووٹ ڈالیں۔لوگوں میں مہم کو لے کر خاصی دلچسپی پائی گئی۔

ملک بھر میں جب بھی لوک سبھا انتخابات یا اسمبلی انتخابات ہوتے ہیں اور انتخابی نتائج کے اعلان کے بعد ہمیشہ ای وی ایم مشین پر سوالات اٹھتے رہتے ہیں۔مشین درست نہ ہونے کی وجہ سے شاید ووٹنگ صحیح طریقے سے نہیں ہو پاتی۔ لوگوں کی الجھنوں کو دور کیا جائے، ووٹرز کو آگاہ کیا جائے، مہم کے تحت لوگوں کے درمیان جا کر اور ای وی ایم مشینوں کے ذریعے ووٹر بیداری مہم کی تربیت دی جا رہی ہے۔

عام انتخابات 2024 کے تحت چلائی جا رہی ووٹر بیداری مہم کے تحت مرادآباد کلکٹریٹ میں عوام کو ای وی ایم کے ذریعے ووٹ ڈالنے کی تربیت دی گئی اور بیداری مہم کے تحت لوگ ای وی ایم مشین کے ذریعے ووٹ ڈالیں۔اس دوران مرادآباد کلکٹریٹ میں آنے والے شکایت کنندگان کو بھی آگاہ کیا گیا۔ اپنا ووٹ EVM کے ذریعے ڈالیں۔ اپنا ووٹ ڈالیں اور VPAT مشین کے ذریعے اس کی غیر جانبداری کو جانچیں۔

یہ بھی پڑھیں:مسلمانوں سے ٹرینوں اور بسوں میں سفر کرنے سے گریز کرنے کی اپیل غیر مناسب: شاہنواز عالم

آپ کو بتاتے چلیں کہ سال 2024 کے لوک سبھا انتخابات کے لیے عام انتخابات 2024 کے تحت ضلع بھر کے ووٹروں کو ای وی ایم کے ذریعے ووٹ ڈالنے کے بارے میں ٹریننگ دی جا رہی ہے، اس دوران ووٹروں کو ای وی ایم اور وی وی پی اے ٹی مشینوں کے بارے میں معلومات فراہم کی جائیں گی۔ معلومات دی گئی

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.