جانئے کون ہیں ریونتھ ریڈی، جنہیں تلنگانہ میں کانگریس کی جیت کا کریڈٹ دیا جا رہا ہے

author img

By ETV Bharat Urdu Desk

Published : Dec 3, 2023, 12:28 PM IST

Updated : Dec 4, 2023, 5:44 PM IST

جانئے کون ہے ریونتھ ریڈی

تلنگانہ میں جیت کا زیادہ تر سہرا ریونتھ ریڈی کو مل رہا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ سی ایم کے عہدے کے لیے ریونت ریڈی سب سے آگے ہیں۔ ریونت ریڈی تلنگانہ پردیش کانگریس کے صدر ہیں۔ ریڈی ان تین کانگریسی لوک سبھا ممبران اسمبلی میں شامل ہیں جو تلنگانہ سے 2019 میں جیتے تھے۔ Who is Revant Reddy

حیدرآباد: مدھیہ پردیش، راجستھان، تلنگانہ اور چھتیس گڑھ میں ووٹوں کی گنتی جاری ہے۔ رجحانات کے مطابق تلنگانہ میں کانگریس کو واضح اکثریت حاصل ہوتی نظر آرہی ہے۔ کرناٹک کے بعد تلنگانہ جنوب کی دوسری ریاست ہے جہاں کانگریس اپنی حکومت بناتی نظر آرہی ہے۔ نتائج کے بعد سب سے زیادہ بات یہ ہے کہ تلنگانہ میں کانگریس کا وزیراعلیٰ کون ہوگا؟

تلنگانہ میں وزیراعلی کے چہرے کی بات کریں تو کئی ایسے قائدین ہیں جنہیں دعویدار تصور کیا جارہا ہے۔ ان میں ریاستی کانگریس کے صدر ریونت ریڈی، ایم پی کیپٹن این اتم کمار ریڈی، کوماتیریڈی وینکٹ ریڈی اور مالو بھٹی وکرمارک جیسے نام شامل ہیں۔ اس کے علاوہ محمد اظہر الدین بھی اسمبلی انتخابات میں حصہ لے رہے ہیں۔ تاہم ریاستی کانگریس صدر ریونت ریڈی کا نام سرفہرست سمجھا جارہا ہے۔

تلنگانہ میں جیت کا زیادہ تر سہرا ریونتھ ریڈی کو مل رہا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ سی ایم کے عہدے کے لیے ریونت ریڈی سب سے زیادہ چرچے ہیں۔ ریونت ریڈی تلنگانہ پردیش کانگریس کے صدر ہیں۔ ریڈی ان تین کانگریسی لوک سبھا ممبران اسمبلی میں شامل ہیں جو تلنگانہ سے 2019 میں جیتے تھے۔

تلنگانہ اسمبلی انتخابات کے نتائج سے ایک دن قبل بھی جب ریونت ریڈی پارٹی کارکنوں کے درمیان پہنچے تو ان کی حمایت میں 'سی ایم-سی ایم' کے نعرے لگائے گئے۔ ریونت ریڈی تلنگانہ اسمبلی انتخابی مہم کے دوران کانگریس کا چہرہ بنے رہے۔ انتخابی مہم کے دوران وہ ہمیشہ راہول گاندھی اور پرینکا گاندھی کے ساتھ نظر آتے تھے۔ تلنگانہ کی تشکیل 2013 میں ہوئی تھی۔ اس کے بعد یہ تیسرا الیکشن ہے۔ لگتا ہے کہ کے سی آر اس الیکشن میں سی ایم کی حیثیت سے ہیٹ ٹرک کرنے میں ناکام دکھائی دے رہے ہیں۔

تلنگانہ میں کانگریس کی جیت کے ساتھ ہی یہ سوال اٹھنے لگا ہے کہ کیا ریونت ریڈی چیف منسٹر بنیں گے؟ ریڈی انتخابات سے پہلے یہ دعویٰ کرتے رہے ہیں کہ کانگریس کے پاس تلنگانہ میں 80 سے زیادہ ایم ایل اے ہوں گے جس کی 119 سیٹیں ہیں۔ ریونتھ ریڈی 1969 میں محبوب نگر، غیر منقسم آندھرا پردیش میں پیدا ہوئے۔

یہ بھی پڑھیں: چار ریاستوں کے اسمبلی انتخابات کے ووٹوں کی گنتی جاری، لائیو اپڈیٹس

ریڈی نے اپنی طلبہ سیاست کا آغاز اے بی وی پی سے کیا۔ بعد میں وہ چندرابابو نائیڈو کی تیلگو دیشم پارٹی میں شامل ہو گئے۔ 2009 میں، وہ ٹی ڈی پی کے ٹکٹ پر آندھرا کے کوڑنگل سے ایم ایل اے منتخب ہوئے۔ 2014 میں، وہ تلنگانہ اسمبلی میں ٹی ڈی پی کے ہاؤس لیڈر منتخب ہوئے۔

Last Updated :Dec 4, 2023, 5:44 PM IST
ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.