Double Decker Buses in Hyderabad حیدرآباد میں ڈبل ڈیکر بسوں کا آغاز

author img

By

Published : Feb 8, 2023, 1:50 PM IST

Double Decker Buses in Hyderabad

کیا آپ کو ڈبل ڈیکر بسیں یاد ہیں؟ آپ کا انتظار بس ختم ہونے والا ہے۔ چند سال پہلے غائب ہونے والی یہ ڈبل ڈیکر بسیں شہر حیدرآباد میں پھر سے شور مچانے والی ہیں۔ چونکہ مسافر ان میں سفر کرنے میں دلچسپی ظاہر کر رہے ہیں، اس لیے آر ٹی سی کی انتظامیہ نے ان بسوں کو دوبارہ شروع کر دیا ہے۔ Double decker buses are back on the roads of Hyderabad

حیدرآباد میں ڈبل ڈیکر بسوں کا آغاز

حیدرآباد: حیدرآباد میں ڈبل ڈیکر بسوں کی تاریخی اہمیت ہے اور روایتی ڈبل ڈیکر بسیں جو نظام دور حکومت میں شروع کی گئی تھیں، 2003 تک شہر میں چلتی رہیں۔ لیکن اب شہریاں حیدرآباد کا انتظار اب ختم ہوا۔ کیوں کہ ڈبل ڈیکر بسیں حیدرآباد کی سڑکوں پر واپس آگئی ہیں اور اس بار الیکٹرک بسیں چلائی جائیں گی۔ ریاستی وزیر بلدی نظم و نسق و شہری ترقیات کے وزیر تارک راما راؤ (کے ٹی آر) نے تین الیکٹرک ڈبل ڈیکر بسوں کو ہری جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔ اس موقع پر چیف سکریٹری اے سانتھی کماری، چیوڑلہ کے رکن پارلیمنٹ جی رنجیت ریڈی اور چندرائن گٹہ کے مجلسی رکن اسمبلی اکبر الدین اویسی موجود تھے۔ مسافروں کو زیادہ آرام دہ اور پرتعیش سفر کا تجربہ فراہم کرنے کے لیے اس بار الیکٹرک بسیں متعارف کرائی گئی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:

خبر کے مطابق وزیر کے ٹی آر نے چیف سکریٹری شانتی کماری کے ساتھ 3 نئی بسوں کو ہری جھنڈی دکھائی جس میں غیر ملکی بسوں میں سفر کرنے کا احساس جھلکتا ہے۔ اس موقع پر کے ٹی آر نے نئی بسوں کا معائنہ کیا۔ وعدے کے مطابق انہوں نے ڈبل ڈیکر بسوں کی دستیابی پر خوشی کا اظہار کیا۔ اصل بات یہ ہے کہ اس سے قبل ایک نیٹیزین نے ٹویٹر پر وزیر کے ٹی آر کو ٹیگ کرتے ہوئے ڈبل ڈیکر بس کی تصاویر بھیجی تھیں۔ کے ٹی آر جو سوشل میڈیا پر ہمیشہ سرگرم رہتے ہیں۔ ٹیگ میں تھا کہ کیا آپ کو یہ ڈبل ڈیکر بس یاد ہے جناب.. یہ زو پارک سے افضل گنج اور ہائی کورٹ کے راستے سکندرآباد جاتی تھی. ٹیگ میں اس شخص نے بس دوبارہ شروع نہ کرنے کو کہا تھا۔ وزیر کے ٹی آر جنہوں نے فوراً جواب دیا کہ وہ بھی بچپن میں ڈبل ڈیکر بسوں میں سفر کرتے تھے۔

انہیں وہ دن یاد ہیں جب وہ ڈبل ڈیکر بس میں عابڈس میں اپنے اسکول جاتے تھے۔ انہوں نے ٹویٹر پر وعدہ کیا کہ وہ جلد ہی حیدرآباد میں دوبارہ ڈبل ڈیکر بسیں چلانے کی کوشش کریں گے، چاہے موقع ملے۔ یہ معاملہ فوری طور پر آر ٹی سی کی توجہ میں لایا گیا۔ آر ٹی سی، جس نے وزیر کی ہدایت کے مطابق اس سمت میں کوششیں شروع کی ہیں، پہلے مرحلے کے طور پر 3 الیکٹرک ڈبل ڈیکر بسیں دستیاب کرائیں اور اس کا آغاز کر دیا۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.