کشمیر میں دسویں سے بارہویں جماعت کے لئے ڈیٹ شیٹ کا اعلان

author img

By ETV Bharat Urdu Desk

Published : Jan 18, 2024, 9:29 AM IST

کشمیر میں دسویں سے بارہویں جماعت کے لئے ڈیٹ شیٹ کا اعلان

Kashmir 10th to 12th Date Sheet جموں کشمیر بورڈ آف اسکول ایجوکیشن نے بارہویں جماعت کے لیے 6مارچ سے جبکہ دویں جماعت کے لیے 7اور گیارہویں جماعت کے لیے 30مارچ سے امتحانات کے انعقاد کا اعلان کیا ہے۔

سرینگر: جموں و کشمیر بورڈ آف اسکول ایجوکیشن (جے کے بی او ایس ای) نے خطے کے سافٹ زون میں دسویں10 سے بارہویں12th جماعت کے سالانہ امتحان کی ڈیٹ شیٹ پیر کے روز جاری کی ہے۔ یہ علان اس وقت سامنے آیا ہے جب طلباء اور اساتذہ آئندہ امتحانی سیزن کے لیے تیار ہو رہے ہیں اور اس وقت سردیوں کی چھٹیاں گزار رہے ہیں۔ جاری کردہ ڈیٹ شیٹ کے مطابق، 12ویں جماعت کے امتحانات 6 مارچ سے شروع ہونے والے ہیں۔ بورڈ نے مکمل تیاری اور امتحانی نظام الاوقات کی پابندی کی اہمیت پر زور دیا ہے۔ سافٹ علاقوں میں 10ویں جماعت کے طلباء کے لیے، امتحانات 7 مارچ سے شروع ہوں گے۔ یہ ٹائم لائن طلباء کو اپنی تیاریوں کے لیے ایک واضح روڑ میپ فراہم کرتی ہے، جس سے وہ اپنے مطالعہ کے نظام الاوقات کو مؤثر طریقے سے ترتیب دے سکتے ہیں۔

مزید پڑھیں: کشمیر، اسکولوں میں سرمائی تعطیلات کا اعلان آج یا کل متوقع: صوبائی کمشنر

اس کے علاوہ، ان سافٹ علاقوں میں 11ویں جماعت کے طلباء کے سالانہ امتحانات 30 مارچ سے شروع ہونے والے ہیں۔ اس شیڈول کا مقصد امتحانی عمل کو آسان بنانا اور طلباء اور تعلیمی نظام دونوں کے لیے لاجسٹک چیلنجز کو کم کرنا ہے۔ جے کے بی او ایس ای نے اپنے بیان میں طلباء پر زور دیا ہے کہ وہ اپنی پڑھائی پر توجہ مرکوز کریں بقیہ دنوں کو جامع تیاری کے لیے استعمال کریں۔ بورڈ نے امتحانات کے پرامن انعقاد کے لیے تمام ضروری انتظامات کی بھی یقین دہانی کرائی ہے۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.