خالصتانی گرپتونت سنگھ پنوں نے وزیراعلی بھگونت مان کو قتل کرنے کی دھمکی دی

author img

By ETV Bharat Urdu Desk

Published : Jan 16, 2024, 3:12 PM IST

Gurptwant Singh Pannu threatene to kill CM

Gurptwant Singh Pannu threatene to kill CM گرپتونت سنگھ پنوں نے پنجاب پولیس کے فرضی مقدمہ کرنے کی مذمت کرتے ہوئے ایک ویڈیو جاری کی ہے۔ جس میں اس نے سی ایم بھگونت مان کو جان سے مارنے کی دھمکی دی اور جیلوں میں بند بدمعاشوں کو اس کے ساتھ شامل ہونے کو کہا ہے۔

چنڈی گڑھ: سکھ فار جسٹس (ایس ایف جے) کے سربراہ گرپتونت سنگھ پنوں، جو پنجاب میں عسکریت پسند کاروائیاں کر رہے ہیں اور نوجوانوں کو گمراہ کر رہے ہیں، نے اب وزیر اعلی بھگونت مان کو جان سے مارنے کی دھمکی دی ہے۔ پنوں نے ایک ویڈیو جاری کی ہے جس میں وہ پنجاب کے گینگسٹروں کو ان سے رابطہ کرنے کو کہا ہے۔ پنوں نے 26 جنوری یوم جمہوریہ پر ماحول خراب کرنے کی دھمکی بھی دی ہے۔

گینگسٹرز سے رابطہ کرنے کو کہا: اپنی نئی جاری کردہ ویڈیو میں، پنوں نے پنجاب میں امن و امان کو بہتر بنانے کے لیے پنجاب پولیس کی کوششوں کو غلط قرار دیا ہے۔ ویڈیو میں پنوں حالیہ پولیس مقابلوں کے بارے میں بات کر رہے ہیں اور پنجاب اور بیرون ملک جیلوں میں بند غنڈوں سے رابطہ کرنے کو کہہ رہے ہیں۔ یہی نہیں پنوں نے پنجاب میں امن و امان کی صورتحال بہتر بنانے کے لیے کیے گئے اقدامات کو بھی غلط قرار دیا ہے۔

پنجاب پولیس نوجوانوں کے خلاف ہے: پنوں نے کہا کہ پنجاب پولیس نوجوانوں کے خلاف جرائم کر رہی ہے اور پھر ان کا مقابلہ بھی کر رہی ہے۔ پنوں نے مزید کہا کہ پولیس نوجوانوں کو غنڈہ قرار دے کر جیل میں ڈال رہی ہے۔ ساتھ ہی پنوں نے وزیر اعلی بھگونت مان کو سابق وزیر اعلیٰ بینت سنگھ بتاتے ہوئے کہا کہ بھگونت مان آج کے بینت سنگھ ہیں، جو پنجاب کے نوجوان لڑکوں کو گمراہ کر کے جیلوں میں ڈال رہے ہیں اور ان کا انکاؤنٹر بھی کرا رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں؛

پنوں نے پنجاب کے ڈی جی پی گورو یادو پر بھی تبصرہ کیا ہے۔ اس ویڈیو میں عسکریت پسند پنوں نے زیادہ سے زیادہ نوجوانوں کو اپنے ساتھ شامل ہونے کو کہا اور یہ پیغام دیا ہے کہ 26 جنوری کو جہاں بھی وزیر اعلی بھگونت مان جھنڈا لہرائیں گے، ان پر حملہ کیا جائے گا۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.