ملند دیورا کانگریس چھوڑ کر ایکناتھ شندے کی شیوسینا میں شامل ہوئے

author img

By ETV Bharat Urdu Team

Published : Jan 14, 2024, 5:08 PM IST

Milind Deora left the Congress

Milind Deora Eknath Shinde ملند دیورا نے اتوار کی صبح کانگریس پارٹی کی بنیادی رکنیت سے استعفیٰ دینے کا اعلان کیا۔ سابق مرکزی وزیر نے جنوبی ممبئی میں مہاراشٹر کے وزیر اعلی کی سرکاری رہائش گاہ ورشا میں شیوسینا کی ایکناتھ شندے یونٹ میں شمولیت اختیار کی ہے۔

ممبئی (مہاراشٹر): کانگریس کو ایک بڑا جھٹکا دیتے ہوئے، سابق مرکزی وزیر آنجہانی مرلی دیورا کے بیٹے ملند دیورا نے ایک پرانی پارٹی سے اپنے تعلقات توڑ لیے اور مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے کی سرکاری رہائش گاہ ورشا میں شیوسینا میں شامل ہو گئے۔ دیورا نے ایکس پر پوسٹ کرتے ہوئے یہ اعلان کیا، جسے پہلے ٹوئٹر کے نام سے جانا جاتا تھا۔ دیورا سابق مرکزی وزیر رہ چکے ہیں اور ان کا خاندان گاندھی خاندان کے بہت قریب سمجھا جاتا تھا۔

ملند دیورا جنوبی ممبئی کے ایک مضبوط رہنما سمجھے جاتے ہیں، جن کے والد ایک بااثر شخصیت تھے۔ دیورا پرشانت جھاویری جیسے اپنے حامیوں کی موجودگی میں شیوسینا میں شامل ہوئے۔ دیورا کی شمولیت سے لوک سبھا انتخابات سے پہلے شیو سینا کافی مضبوط ہوگی۔ دیورا نے 14-2012 تک مواصلات اور آئی ٹی کے وزیر مملکت کے طور پر خدمات انجام دیں۔ وہ ممبئی جنوبی حلقہ سے لوک سبھا کے رکن تھے۔

دیورا نے ایکس پر لکھا کہ "میں آپ کو مکر سنکرانتی کی مبارکباد دیتا ہوں۔ آج میرے لیے ایک جذباتی دن ہے۔ میں بہت جذباتی ہوں، میں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ میں کانگریس چھوڑ دوں گا۔ لیکن آج میں مہاراشٹر کے وزیر اعلی ایکناتھ کی قیادت میں کانگریس کے ساتھ 55 سال پرانے تعلقات کو توڑ رہا ہوں۔ شندے، میری سیاست اور ترقی میں ہمہ وقت ساتھ رہے ہیں اور مجھے یہ کہتے ہوئے فخر ہے کہ ایکناتھ شندے، کافی محنتی ہیں اور سب کے لیے ہردل عزیز ہیں، اس لیے میں ان کے ہاتھ مضبوط کرنا چاہتا ہوں۔"

یہ بھی پڑھیں؛

اس موقع پر دیورا نے اپنے والد ملند دیورا کی شیو سینا کے ساتھ قریبی تعلق کو یاد کیا جسے آنجہانی بالا صاحب ٹھاکرے نے قائم کیا تھا۔ ملند دیورا کا اپنی بیوی کے ساتھ شیو سینا میں استقبال کرتے ہوئے، شندے نے طنزیہ طور پر کہا کہ "ہمارے درمیان ایک مماثلت ہے۔ کچھ لوگ سماج اور ملک کے لیے جیتے ہیں۔ ان میں بالا صاحب ٹھاکرے اور مرلی صاحب (مرحوم مرلی دیورا) تھے۔"

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.