مسلم راشٹریہ منچ نے کشمیری زعفران وی ایچ پی کو سونپا

author img

By ETV Bharat Urdu Desk

Published : Jan 18, 2024, 7:52 PM IST

مسلم راشٹریہ منچ نے رام للا کے لیے کشمیری زعفران وی ایچ پی کو سونپا

Kashmiri Saffron To VHP Chief For Ram Lalla مسلم راشٹریہ منچ نے ایودھیا میں مندر کی تلک تقریب کے لیے وشو ہندو پریشد کے قومی صدر آلوک کمار کو ان کی نئی دہلی رہائش گاہ پر اعلی معیار کا کشمیری زعفران پیش کیا۔ اس دوران وی ایچ پی صدر نے مسلم راشٹریہ منچ کے قابل ستائش اقدام کا تہہ دل سے خیر مقدم کیا اور کہا کہ رام للا کے دروازے سب کے لیے کھلے ہیں۔

نئی دہلی:مسلم راشٹریہ منچ کے قومی میڈیا انچارج، شاہد سعید کے مطابق، یہ پہل علامتی سے بالاتر ہے، جو کشمیری ثقافت اور متنوع برادریوں کو جوڑنے والے مشترکہ ورثے کی بھرپور علامت ہے۔ شاہد نے کہا کہ وشوا ہندو پریشد کے سربراہ نے کس طرح ایک جامع نقطہ نظر پر زور دیتے ہوئے اس نظریہ کو اجاگر کیا کہ بھگوان رام نہ صرف ہندو مذہب میں قابل احترام ہیں بلکہ سب کے لیے ایک مشترکہ وراثت ہیں، مسلمانوں سے اس مشترکہ ورثے کو اپنانے کی اپیل کی۔

اس کے علاوہ آلوک کمار نے جموں و کشمیر کو ہندوستان کا تاج قرار دیتے ہوئے ہندو مسلم اتحاد کی اہمیت پر تفصیل سے روشنی ڈالی۔ انہوں نے اس خطے سے آنے والے کسی بھی تحفے سے وابستہ منفرد اقدار اور مذہبی حدود سے تجاوز کرنے والے خصوصی بندھن پر زور دیا۔

مسلم راشٹریہ منچ کے ساتھ این جی او "پازیٹیو کشمیر" کی قیادت میں، یہ اقدام ثقافتی دوری یا فاصلے کو ختم کرنے اور باہمی افہام و تفہیم کو فروغ دینے کے لیے ایک فعال کوشش کی علامت ہے۔ مسلم راشٹریہ منچ کی خواتین ونگ کی سربراہ شالینی علی، پازیٹیو کشمیر کی سربراہ بھارت راوت، ایم آر ایم کے انٹلیکچوئل سیل انڈین فرسٹ انڈین بیسٹ کے سربراہ بلال الرحمان، شاکر رضا اور ندا ظہور جیسی شخصیات کی شرکت وسیع نمائندگی کو ظاہر کرتی ہے۔

شالنی علی نے اس بات پر زور دیا کہ رام ہماری وراثت ہیں اور ہمیں ان کاآشیرواد لینا چاہیے، جو ہمارے ملک کی بھرپور ثقافت اور تہذیب کی عکاسی کرتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، کشمیر کے مسلمانوں کا ماننا تھا کہ زعفران، اس کے رنگ اور خوشبو کے لیے چنا گیا، رام کی تقدیس کے لیے سب سے مناسب تحفہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ اتحاد اور امن کی علامت ہونے کی امید ہے، انہوں نے مزید کہا کہ تقریب کے دوران زعفران کو تلک کے طور پر یا کسی اور مناسب طریقے سے استعمال کیا جائے گا۔



جیسے جیسے مندر میں شری رام للا کی تلک کی تقریب اور تخت نشینی کی تاریخ قریب آ رہی ہے، ہر قدم آگے بڑھنا اتحاد کی علامت ہے، جو ظاہر کرتا ہے کہ تنوع طاقت کا زبردست ذریعہ ہو سکتا ہے۔ یہ "پازیٹیو کشمیر" اور "مسلم راشٹریہ منچ" کی نہ صرف حب الوطنی کے لیے بلکہ زیادہ ہم آہنگی اور ہم آہنگی والے معاشرے کے لیے فعال کردار ادا کرنے کے لیے لگن کی عکاسی کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:رام مندر کے پران پرتیستھا مہوتسو میں شریک ہونے کے لئے 66 سالہ خورشید عالم ایودھیا کے سفر پر روانہ

تمام تعاون کرنے والوں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے، پازیٹیو کشمیر اور مسلم راشٹریہ منچ امید کرتے ہیں کہ یہ مشترکہ کوشش ایک طاقتور اثر پیدا کرے گی۔ یہ ایسے اقدامات کی بھی ترغیب دے گا جو عقیدے اور عقیدے کے درمیان اتحاد کے پل باندھیں گے اور برادریوں کے درمیان افہام و تفہیم کو فروغ دیں گے۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.