بائیس جنوری کو سرکاری دفاتر میں آدھے دن کی چھٹی کا اعلان

author img

By ETV Bharat Urdu Desk

Published : Jan 18, 2024, 6:53 PM IST

بائیس جنوری کو سرکاری دفاتر میں آدھے دن کی چھٹی کا اعلان

Half-day holiday for all central govt employees مرکزی وزیر مملکت جتیندر سنگھ نے کہا کہ مرکزی حکومت کے دفاتر میں 22 جنوری کو آدھے دن کی چھٹی کا فیصلہ لوگوں میں زبردست جوش و خروش کو دیکھتے ہوئے لیا گیا ہے۔

نئی دہلی: مندر کے افتتاح کی تیاریوں کے درمیان مرکز کی مودی حکومت نے جمعرات (18 جنوری) کو ایک بڑا اعلان کیا۔ مرکزی وزیر مملکت جتیندر سنگھ نے کہا کہ 22 جنوری کو سرکاری دفاتر آدھے دن کے لیے بند رہیں گے۔ انہوں نے کہا کہ یہ فیصلہ زبردست عوامی جذبات کے پیش نظر کیا گیا ہے۔

حکومت نے اپنے حکم میں کہا، "ایودھیا میں پران پرتیشتھا 22 جنوری 2024 کو پورے ہندوستان میں منایا جائے گا۔" ملازمین کو شرکت کرنے کے قابل بنانے کے لیے، یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ ہندوستان بھر میں مرکزی حکومت کے تمام دفاتر، مرکزی ادارے اور مرکزی صنعتی ادارے 22 جنوری 2024 کو دوپہر 2:30 بجے تک آدھے دن کے لیے بند رہیں گے۔

قبل ازیں وزیر اعظم نریندر مودی نے ایودھیا میں مندر پر ایک یادگاری ڈاک ٹکٹ اور رام پر دنیا بھر میں جاری ڈاک ٹکٹوں کی کتاب جاری کی۔ اس دوران پی ایم مودی نے کہا کہ رام، سیتا اور رامائن کی عظمت وقت، سماج، ذات پات، مذہب اور علاقے کی حدود سے باہر ہے۔ وہ سب کو جوڑتے ہیں۔

کل 6 ٹکٹیں ہیں: وزیراعظم نے کل 6 ٹکٹ جاری کیے ہیں۔ چھ یادگاری ڈاک ٹکٹوں میں ایودھیا میں رام مندر، بھگوان گنیش، بھگوان ہنومان، جٹایو، کیوتراج اور ماں شبری کی تصاویر شامل ہیں جو بھگوان رام کے افسانوں سے وابستہ دیوتا اور علامتیں ہیں۔ ان ڈاک ٹکٹوں میں شامل تصاویر پانچ جسمانی عناصر یعنی آسمان، ہوا، آگ، زمین اور پانی کی نمائندگی کرتی ہیں۔ یہ 'پنچ بھوت' کے نام سے مشہور ہیں۔ یہ مختلف ڈیزائنوں کے ذریعے جھلکتے ہیں اور تمام مظاہر کے لیے درکار پنچمہابھوتوں کی مکمل ہم آہنگی قائم کرتے ہیں۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.