Guyana President visit Taj Mahal گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا

author img

By

Published : Jan 12, 2023, 9:51 AM IST

گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا

گیانا کے صدر ڈاکٹر محمد عرفان علی نے تاج محل کا دورہ کیا۔ اس دوران انہوں نے تاج محل کی تاریخ کے بارے میں معلومات حاصل کیں۔ اس دوران تاج محل میں دو گھنٹے تک عام سیاحوں کا داخلہ بند رہا۔ Guyana president mohammed irfan ali visited taj mahal

گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا

آگرہ: گیانا کے صدر ڈاکٹر محمد عرفان علی بھارت کے دورے پر ہیں۔ ڈاکٹر محمد عرفان علی بدھ کی شام ایک خصوصی طیارے سے آگرہ کے کھیریا ہوائی اڈے پر پہنچے۔ جہاں ڈھول، ناگڑے اور رقص کے ساتھ ساتھ صدر کا پرتپاک استقبال کیا گیا۔ اس کے بعد صدر گولف کارٹ میں شلپگرام سے تاج محل کمپلیکس پہنچے اور آہستہ آہستہ تاج محل کی طرف بڑھے۔ شاہی دروازے سے تاج محل کا دیدار کرتے ہوئے صدر نے کہا ’’بے مثال تاج‘‘۔ انہوں نے تاج محل میں تقریباً ایک گھنٹہ گزارا۔ اس دوران فوٹو گرافی اور ویڈیو گرافی بھی کی گئی۔ صدر نے وزیٹر بک پر لکھا کہ تاج محل محبت اور خاندان کا یادگار تحفہ ہے۔

گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا
گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا

اس کے بعد گیانا کے صدر نے ٹورسٹ گائیڈ نتن سنگھ سے تاج محل کی تاریخ اور موزیک کے بارے میں معلومات لی۔ گائیڈ نتن سنگھ نے بتایا کہ گیانا کے صدر محمد عرفان علی تاج محل کے دورے کے دوران بہت خوش نظر آئے۔ تاج محل کس نے بنایا تھا؟ یہ کب بنایا گیا تھا؟ یہ کیسے بنایا گیا؟ اس پر کیا لاگت آئی؟ تاج محل کا موزیک کتنا خاص ہے؟ تاج محل کیوں چمکتا ہے؟ اس کے بارے میں معلومات لی۔ اس کے ساتھ انہوں نے تاج محل کے مرکزی گنبد میں واقع مغل شہنشاہ شاہ جہاں اور ممتاز کی قبر پر سجدہ کیا اور دریائے جمنا کی طرف بھی گئے۔ انہوں نے بتایا کہ تاج محل دیکھنا اپنے آپ میں ایک شاندار تجربہ ہے۔ جو سب سے مختلف ہے۔

گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا
گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا

تاج محل محبت اور خاندان کے احترام میں دنیا کے لیے ایک منفرد تحفہ ہے۔ تاج محل کا تقدس اور انمول بے لوثی بھارت کی مسلسل محبت اور دنیا کو تحفے کی عکاس ہے۔ گیانا کے صدر کی حیثیت سے تاج محل کو دوبارہ دیکھنا میرے لیے سب سے بڑا اعزاز اور فخر تھا۔ میں اپنے ساتھ آگرہ اور ہندوستانیوں کی محبت واپس لے جا رہا ہوں۔ گیانا کی محبت کو بھارت میں آگرہ کے لوگوں کے ساتھ چھوڑ رہا ہوں۔

گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا
گیانا کے صدر نے تاج محل کا دورہ کیا

گیانا کے صدر کا ہوائی اڈے پر آگرہ کے کمشنر ڈاکٹر پرتیندر سنگھ اور ضلع مجسٹریٹ نونیت سنگھ چاہل نے استقبال کیا۔ فنکاروں کی جانب سے موروں کے رقص کے ساتھ ان کے استقبال کے لیے مختلف ثقافتی پریزنٹیشنز بھی پیش کی گئیں۔ گیانا کے صدر محمد عرفان علی کا وی وی آئی ای پی روٹ پر مختلف مقامات پر ڈھول اور رقص کے ساتھ استقبال کیا گیا۔ آگرہ اور تاج محل کے دورے کے دوران انہیں فنکاروں نے بھارتی فن اور ثقافت کا مکمل تجربہ فراہم کیا۔ گیانا کے صدر ڈاکٹر محمد عرفان علی خصوصی طیارے کے ذریعے مقررہ وقت سے تقریباً ایک گھنٹہ تاخیر سے آگرہ کے کھیریا ایئرپورٹ پہنچے۔ جہاں ان کا استقبال کیا گیا۔ محبت کی علامت تاج محل کو دیکھنے کے لیے وہ بدھ کی شام تقریباً 5:20 بجے تاج محل کمپلیکس میں داخل ہوئے۔

مزید پڑھیں:۔ Guyana President to Visit Taj Mahal گیانا کے صدر بدھ کو تاج محل کا دیدار کریں گے

اے ایس آئی کے سپرنٹنڈنگ ماہر آثار قدیمہ ڈاکٹر راج کمار سوارناکر نے بتایا کہ گیانا کے صدر محمد عرفان علی کے تاج محل کے دورے کی وجہ سے بدھ کی دوپہر سے عام سیاحوں کا داخلہ روک دیا گیا تھا۔ اس کے بعد تاج محل میں موجود سیاحوں کو تاج محل کے مشرقی اور مغربی دروازوں سے باہر نکالا گیا۔ کیونکہ کسی بھی ملک کے سربراہ کے تاج محل دورے کے دوران عام سیاحوں کا داخلہ روک دیا جاتا ہے۔ مدھیہ پردیش کے اندور میں منعقدہ 17ویں پرواسی بھارتیہ دیوس کنونشن کے مہمان خصوصی گیانا کے صدر ڈاکٹر محمد عرفان علی ہیں۔ وہ اتوار کو گیانا سے بھارت کے دورے پر آئے ہیں۔ صدر ڈاکٹر محمد عرفان علی اپنے دورۂ بھارت کے دوران بنگلورو، کانپور، آگرہ اور ممبئی جائیں گے۔

ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.