وادی میں مکمل ہڑتال، معمولات زندگی متاثر

author img

By

Published : Feb 24, 2019, 1:40 PM IST

ریاست جموں و کشمیر میں سکیورٹی فورسز نے جماعت اسلامی اور حریت کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے درجنوں کارکنان کو گرفتار کیا ہے۔


جماعت اسلامی اور حریت کے درجنوں کارکنان کی گرفتاری پر علاحدگی پسند رہنماؤں کی جانب سے مشترکہ طور پر وادی بھر میں ہڑتال کی کال دی گئی ہے۔

ہڑتال کا اثر واضح طور پر ریاست کے دارالحکومت سرینگر میں دیکھا گیاہے۔ اس کے پیش نظر معمولات زندگی متاثر ہوگئی ، دکانیں اور کاروباری مراکز بند رہے اور نقل و حمل کا عمل بھی مسدود ہو کر رہ گیا ہے۔

انتظامیہ نے کسی بھی ناخوشگوار واقعہ پر قابو پانے اور امن و قانون کی صورتحال کو بر قرار رکھنے کے لیے سرینگر کے حساس مقامات کے علاوہ وادی کے دوسرے اضلاع میں بھی سکیورٹی کے معقول انتظامات کیے ہیں۔

shutdown

علاحدگی پسند رہنماؤں سید علی گیلانی اور میر واعظ محمد عمر فاروق کو گھروں میں ہی نظر بند رکھا گیا ہے، جبکہ یاسین ملک ہفتے کے شب ہی گرفتار کر لیا گیا ہے۔

غور طلب ہے کہ گذشتہ روز سکیورٹی فورسز نے ریاست کے مختلف اضلاع سے جماعت اسلامی اور حریت کے درجنوں رہنماؤں اور کارکنوں کو گرفتار کیا ہے۔ جماعت اسلامی ریاستی امیر ڈاکٹر عبدالحمید فیاض کو گرفتار کر لیا گیا۔ اس کے بعد سے ریاست کے ماحول کشیدہ ہو گئے ہیں۔

Intro:سیاسی اور مذہبی تنظیم کے کارکنان کی گرفتاری پر وادی میں مکمل ہڑتال


Body:سیاسی اور مذہبی تنظیم جماعت اسلامی کے امیر ڈاکڑ عبدل حمید فیاض اور مرکزی اور ضلع سطح کے جماعت اسلامی کے دوسرے درجنوں کارکنان کی گرفتاری کے تناظر میں مشترکہ علحیدگی پسند رہنماؤں کی جانب سے اتوار کو مکمل ہڑتال کی کال دی گئی ۔جس کے چلتے معمولات زندگی متاثر ہوکر رہ گئی ۔تمام دکانیں بند اور کاروباری مراکز بند رہیں وہیں سڑکوں سے پبلک ٹرانسپورٹ کے ساتھ ساتھ ا نجی گاڑیوں کی نقل وحمل بھی مسدود ہوکر رہ گئ ۔

انتظامیہ نے کسی بھی ناخشگوار واقع سے نمٹنے اور امن و قانون کی صورتحال کو بر قرار رکھنے کے لیے شہر سرینگر کے حساس مقامات کے علاوہ وادی کے دوسرے اضلاع میں بھی سیکورٹی کے معقول انتظامات کئے ہیں

وہیں علحیدگی پسند رہنماؤں سید علی گیلانی اور میر واعظ محمد عمر فاروق کو گھروں میں ہی نظر بند رکھا گیا ہے ۔جبکہ یاسین ملک کی گرفتاری سنیچر کی شب ہی عمل میں لائی گئی تھی ۔


Conclusion:ای ٹی وی بھارت کے لیے سرینگر سے پرویز الدین کی رپورٹ
ETV Bharat Logo

Copyright © 2024 Ushodaya Enterprises Pvt. Ltd., All Rights Reserved.